понеделник, 7 март 2011 г.

All inclusive light "благодарение" на хотел "Перелик"-Пампорово

Миналата седмица бяхме на 6-дневна почивка в Пампорово на  т.нар. „Ол инклузив лайт” в Перелик- Пампорово. Макар и все пак да не сме чак недоволни от изкарването, Пампорово и хотелът има още какво да направят за подобряване на услугите си, за да бъдем отново техни гости.



Пампорово е чудесен ски-курорт, всъщност би могъл да бъде такъв. Пистите са леки и приятни за спускане, но за 5 дена не видях нито една машина, която да минава да ги обработва, в резултат на което имаше 3-4 основни писти, които се ползваха ударно и съответно човек , карайки там се чувстваше все едно е на задръстване на някой от основните столични булеварди. Лифтовете са прекалено малко за да поемат големи групи туристи и поради това на 4-ти и 5-ти март беше някакъв кошмар- 30 минути на опашка, 10 минути спускане. На 4-тото такова спускане на човек му идеше да захвърли ските и да се откаже. Подобни предложения бяха неизменна част от разговорите по опашките. На самите лифтове няма никаква организация и както можеше да се очаква имаше доста предреждащи се, или пък едната половина от опашка напредваше, докато другата седеше на място.
Като изключим тези неудобства, Пампорово е хубаво място.
За хотела-закуската и вечерята бяха относително добре организирани, макар че и там се получаваха проблеми с някои основни продукти като хляб и масло за закуска. На вечерята часът и беше малко ранен и в желанието си да има възможност да хапне, човек трябваше да е там максиум 10-15 минути след отварянето на ресторанта ( в 18.30ч.). След това изобщо не беше ясно какво ще има за ядене.
Обядът се сервираше за удобство в ресторант „Малина” на пистите. Е, там вече можеше спокойно вече да се окаже, че имате избор между туршия и пържени картофи, тъй като липсваше каквато и да било организация и храната свършваше напълно 15-20 минути след отварянето на ресторанта. След това се започваше ударно пържене на шницели-полуфабрикати, „пилешки хапки”, кренвирши и други боклуци, за да напълнят стомасите изгладнелите скиори. Недоволството беше непрекъснато и абсолютно уместно. Не можеш да напълниш хотел и ресторант с 450 човека до дупка и после да очакваш само половината от тях  в закусвалнята на пистата. На всичкото отгоре персоналът там беше всичко останало, но не и любезен.


Тъй като в офертата нямаше нищо ол  инклузив, може би беше добре да бъде наречена със старото, но доста точно в случая наименование „ПЪЛЕН ПАНСИОН”. Ол инклузивът предполага човек да може да пие поне едно кафе към 11 часа или да си вземе кола или бира следобед например. При тази оферта човек можеше да се възпозлва от храна и напитки само в определените за това часове на закуска, обяд и вечеря. Да не говорим, че е абсолютно излишно да се оферира следобедната закуска, тъй като човек нямаше как да успее да се прибере за нея навреме от пистите, а тя не се предлагаше там. Още повече, че ставаше въпрос за кроасани и кафе, които спокойно можеш да пропуснеш.
Паркингът на хотела е друго „Удобство”, което щях да пропусна да спомена-абсолютно недостатъчен при запълнен капацитет, както беше за празниците. Хората се въртяха, ядосваха и се налагаше отново да се спреш далеч от хотела и след това да си носиш ските и обувките през основния ресторант например или още по-неудобно-през билярд-бара. В самото бусче, което трябваше да обслужва скиорите, не беше позволено да се качваш със ски-обувки и резултатът от това беше, че човек трябваше или да си ги носи в раница цял ден на гърба, или да ги остави на гардероб срещу скромната сума от 6лв/ ден.

Като обобщение:
Хубаво е хотелиерите най-накрая да започнат да предлагат наистина услугата, която оферират, защото ние потребителите не сме чак толкова глупави, че да се възползваме от подобни условия два пъти.



За себе си лично мога да кажа, че ще ми трябва доста време, за да забравя тези неудобства и да се реша да отида пак там. Цените в курорта по нищо не отстъпваха на Банско, но за разлика от Пампорово, Банско поне предлага това, за което си платил. Вярно е, че и там е скъпо, но поне човек не остава с неприятното чувство, че е излъган, а само че доброволно си е дал парите за това така или иначе скъпо удоволствие като ски-спорта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар