четвъртък, 26 май 2011 г.

Цветя в бутилка



Липсата на вази в дома ни, често ме е принуждавала да приспособявам какви ли не съдове за целта-най-често халби за бира;-) Все се каня да си купя и когато се окажа на подходящото за целта място, или съм във финансова неналичност, или съм се разсеяла и забравям и така от доста време не мога да се сдобия със заветната вещ. До онзи ден, когато тръгнах да изхвърлям поредното шише от доматен сос, загледах се в него и реших да пробвам. В интернет-пространството има хиляди идеи как да си направим сами вази, но аз заложих на наличните ресурси, а именно-спрейове за графити ( това е една от страстите на сина ми, с уговорката, че ще "твори" само на подходящите за целта места). Пробвах и автомобилен спрей, но той не е много подходящ, защото ефектът е лъскав и освен това се разтича, а аз предпочитам матово.
Вазите не са шедьовър, но все пак това беше първи опит, без конкретна идея, така че съм доволна от резултата:)


1 коментар: