сряда, 27 април 2011 г.

Вазичка от рингове за корнизи

Преди време сменихме корнизите у дома с онези, наподобяващи дърво с рингове. Тъй като пердетата си имаха собствени "ушички" за окачване, ринговете не ми трябваха. Дълго време се чудех какво да ги правя. Първоначално дъщеря ни си поигра с тях известно време, а след това започнахме да ги подмятаме насам-натам. Докато не ми хрумна идеята да си направя вазичка от тях. Вазичка, а не ваза, тъй като така и не намерих достатъчно тънък и висок съд, който да приспособя за целта.
Набавих си малка чашка, бързо-съхнещо лепило и въпросните рингове.



Експериментирах известно време с подредбата им, но най-много ми допадна варианта, в който се редуват тъмни и светли кръгове.
Резултатът е малка вазичка, която веднага напълних с пролетни цветчета от градината.



Останаха ми още доста рингове и съм в очакване на следващата идея и вдъхновение, за да ги оползотворя и тях.


Няма коментари:

Публикуване на коментар