неделя, 26 октомври 2014 г.

Белгийски дневници в картинки

След " еуфорията" от вихъра на циклона, дето ни сполетя този уикенд и първият сняг за сезона, искам да се върна малко назад в началото на месеца и да споделя туй-онуй:


Човек и добре да живее, се жени и тръгва на сватбено пътешествие. После сватбата се превръща в хубав спомен и остават пътешествията. Колкото по-често, толкова по-добре, без значение от посоката, важното е да са споделени с правилния човек.
Когато в началото на месеца моят Половин реши да ме заведе на пътешествие по случай рождения си ден, аз избрах най-"романтичната" дестинация на света, която учуди не един и двама от близките ни приятели. "Брюксел?!?!?! Интересен избор?!?! Какво ви насочи натам?!?!". Истината е, че имах огромно желание да посетя Брюж ( не заради филма-него дори не съм гледала още, а заради стотиците прегледани снимки, които ме накараха да мисля, че този град си заслужава виждането). Та от дума на дума, мераците ми с градовете наоколо станаха 4 и сега ще споделя малко снимки и впечатления, без да изпадам в детайли по всякакви организационни и културни въпроси.

Антверпен:
Казват бил най-аристократичния град в Белгия. Аз това не знам, диаманти например не видях (не ги и търсих). Достатъчно голям град е, за да има какво да видиш и да правиш и в същото време достатъчно малък, за да се почувстваш добре. Пропуснахме единствено гарата, която много исках да видя, но не се получи.































Гент:
И тук имахме известни пропуски- не видяхме онези 30000 сънародници, за които сме чували ( и по-добре). Обаче Белгия започна все повече да ми харесва. И тук като в по-горната страна има канали и велосипеди, но не в онова количество. Спокойно, дружелюбно, красиво. Малки улички, цветя и октомврийско слънце:























Остенде:
Попаднахме непланирано, но тук изживях една от мечтите си- да се разхождам по огрооомен плаж, с огроооомен отлив и единствените обекти наоколо да бъдат човек и куче. Прекрасно, тихо време, топло слънце и ние двамата-наистина сбъдната мечта:

































Брюж:
-още една сбъдната мечта. Може и да имаше туристи, но без онази припряност да отбелязват посетените туристически обекти, а просто хора, наслаждаващи се на всичката красота наоколо. Тук ядох и най-вкусния шоколад, пих и най-хубавата белгийска бира и не си купих дантела;)Тук изкарахме и най-важната и най-романтичната вечер от всичките дни в Белгия.

























































И след толкова обикаляне на района, беше грехота да не останем поне за ден в Брюксел. Трябваше лично да проверя дали този град никак не си струва и честно казано мисля, че когато човек ходи там, където го влече, няма как да не му хареса. Брюксел и пъстър и интересен. Аз съм доволна и благодарна!




















































36 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни места,Марте!
    И прекрасни снимки!
    За мен винаги има какво да видиш в един град :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз така мисля, Дани! Прегръдки и благодарности!

      Изтриване
  3. Тъкмо си направих кафето и седнах... няма такова удоволствие, Мъхче, благодаря ти! Много съм развълнувана, много. Не само красотата на тези места, които дори и не бях чувала, освен Брюксел, но и емоциите, които долавям. Ах, тези красиви градове, от всяка снимка човек може да направи картичка. Бих искала да коментирам всеки фотос, но коментарът ми ще стане по-дълъг от публикацията ти! Пожелавам ви много такива сбъднати мечти, красиви дестинации и да ги споделяш с нас, че за малко се уплаших, че нищичко няма да ми покажеш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, Бонбон, ако се чудиш за какво пътешествие да си трошиш парите, нещо извън топ 20 дестинациите, свирни-ще помагаме с идеи;)
      Благодаря ти, пожелавам го и на теб!

      Изтриване
  4. Откога чаках този доклад, ама си струваше! Да ходите по-често на такива романтични дестинации, за да се насладим после на твоят доклад в снимки:)

    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  5. Ходила съм 3 пъти в Брюксел и пак ще отида:) Уловила си очарованието на Белгия, Марте! Обичам този град, с невероятния аромат на шоколад и малки улички, пълни с цветя. Разкошни снимки, хубава седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче, само не казвай шоколад, че ми се разтуптява сърцето;)Как пък един кофти не улучих;)?

      Изтриване
  6. Толкова хубаво ми стана с тези снимки-красиво е....Благодаря ти ,Марте!

    ОтговорИзтриване
  7. Снощи, преди сън бях тук и разгледах с най-голямо удоволствие красивото ти приключение, Марта, но явно потопена в насладата съм пропуснала да цъкна на "публикувай" коментара. Много красива и спокойна ми се видя Белгия преди десетина години (от тогава не съм била там). Бях в Шарлероа и Намур и ми бе достатъчно, за да се влюбя в нея. Не знам защо още не съм се върнала там... както виждам, има толкова още какво да се види там. Прекрасни кадри си запечатала с обектива, Марте - изключително красива природа и архитектура, много стил, финес и романтика! Благодаря ти за споделеното удоволствие!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирма, не си се върнала, защото има какво още да се види за пръв път. После ще повтаряме, ако има начин.
      И аз ти благодаря!

      Изтриване
  8. О, страхотна разходка си направих с теб, Мартичка! А и снимките, толкова красиви! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Приятна разходка, чудесни снимки!
    Прегръдки и хубава нова седмица.

    ОтговорИзтриване
  10. Бях едва в осми клас, когато посетих Белгия и спомените ми вече бледнеят.
    Благодаря, че ме върна назад във времето, Марте!
    Беше истинско удоволствие за мен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Илианка, значи е време да си ги опресниш;)

      Изтриване
  11. Браво! Отдавна чаках снимков материал от пътешествието, заслужаваше си чакането, Марте! Дай боже всекиму много такива щастливи споделени красоти, емоции и вкусове. Прегръдка, ама голяма! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ева, като ми кажеш така и почвам да си вярвам;)
      Дай Боже всекиму! Прегръдки!

      Изтриване
  12. Ей Мъхче, преливам направо от кеф! Страхотна разходка в страхотни снимки и настроение!
    Дъщеря ми беше наскоро в 3те малки града - А , Г и Б, и не можеше да спре да ми обяснява да отида, защото били точно за мен и съм щяла да се влюбя в тях. Знаех, че е права и тогава, но сега вече съм сигурна. Тта, отдавна съм ги заплюла, ама нейсе....Белке моят Половин ме заведе там на някое романтично пътуване - всъщност октомври е рай за снимки навсякъде по света!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марийче, то на живо е по-хубаво, ма аз нито мога да обхвана с апарата онова, което виждам, нито мога да го пресъздам. определено си заслужава, но като затръгваш, не пропускай и плажовете- страхотни са при хубаво време.
      А твоят Половин ще те заведе като гледам-добро момче е;)

      Изтриване
  13. Очарована съм, Мъхче
    и благодаря за чудесната разходка - прекрасни снимки,
    със страхотни моменти и атмосфера.
    Поздрави за теб и още вълнуващи пътешествия.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поздрави за теб, Дианка!
      Прегръдки и благодаря!

      Изтриване
  14. Светът е за двама :)
    С нетърпение очаквах снимките, доволен съм :)
    Пожелавам ви много такива пътувания!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз доволен, Зори! Благодаря и връщам пожеланията!

      Изтриване
  15. Очарователни моменти си запечатала, Марте! И невероятни емоции! Красиво, романтично и незабравимо е било пътешествието ти! Пожелавам ти много такива! Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  16. Много романтично и прекрасно, Марта!
    Направо с влюбих в твоите снимки и си пожелах да посетя тези места, които си показала. А на вас желая още и много такива пътешествия!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Весе, ами пожелавам ти го! Благодаря ти!

      Изтриване
  17. Благодаря за разходката,Марте!
    Имам едни туристически списания от преди доста години,та още в тях ме бяха впечатлили снимките и статията за Брюж,а сега ти добави още щрихи.
    А това дали едно място или пътуване ще е романтично зависи изцяло от нагласата и настроението на пътуващите.Така че това е вашето място и вашата сбъдната мечта,а какво по-щастливо чувство от това?С пожелание за нови сбъднати хоризонти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За другото си права ( нагласата), но и мястото много помага. Голям кеф ти казвам;)
      Благодаря ти, Роси, да ти се връща;)

      Изтриване
  18. Как са пременили Малчо... ;)
    Ама, Марте, през твоите очи всичко ми изглежда красиво! Благодря ти, че сподели!
    Благородно ти завиждам за възможността да пътуваш с любимия човек... Да вземем и ние да се оженим, за да стигнем до пътуванията. ;) Гарантираш ли подобно развитие на сценарият?
    Усмвики и хубава вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, Герчо, и това ще стане някой ден. Като начало ще редувате бъхтане с кратки почивки, после ще се оглеждате все повече в почивки и накрая ще почнете да ги реализирате.
      Гарантирам ти, че на моите години ще си ме задминала в пътуванията;)
      Усмивка и прегръдка за теб!

      Изтриване
  19. Доставихте ми истинско блаженство с тази толкова пъстра виртуална за мен разходка !

    ОтговорИзтриване