петък, 21 октомври 2011 г.

Пълнени чушки с леща


В този красив есенен ден използвам възможността, че съм отпуск и ви предлагам една чудесна рецепта. В къщи много я обичаме, а и се приготвя лесно, така че можете поне да опитате. Рецептата взех оттук и ще използвам мерките на автора, тъй като моите са 8 на брой, а лещата на око:-):




Продукти:

* 4 чушки;
* 100 гр. леща;
* 50 гр. масло;
* 1 глава лук;
* 2 скилидки чесън
* 50 гр. стафиди;
* кимион, кориандър, сол и черен пипер
* 2 люти чушлета ( моите са сушени)
* 150 мл сметана;





Начин на приготвяне:

Лещата се сварява в подсолена вода и след като стане готова, се отцежда. Изпържват се ситно нарязаните лук и чесън в маслото. Добавят се стафидите и подправките и се оставя още малко на огъня.Добавя се и лещата и се бърка още много малко. Почистените чушки се пълнят със сместа, поставят се в тава за печене и тя се покрива с фолио. Печем на умерена фурна около 30 минути. Към края на печенето всяка чушка се залива с подправената със сол и черен пипер сметана. Лютите чушлета нарязваме на ситно, запържваме за малко в малко мазнина и отцеждаме на салфетка.Поръсваме изпечените чушки с лютите чушлета.






Хубави почивни дни на вас, а аз отивам за ден сред природата да събера малко цвят и красота:-)

23 коментара:

  1. Пълнила съм чушки с ориз, с гъби, с боб, ама виж с леща не съм се сещала :) От сега си "заплювам" тази рецепта, защото много ми се иска да я опитам :)))
    Приятна вечер и слънчеви почивни дни!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Еей,Мъхче и ти като Инчето ме обичаш и си ми пуснала рецепта подходяща за хранителния режим!
    Изглежда много красиво и несъмнено вкусно!
    Ще се възползвам!
    Прегръдки и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Мъхче, толкова красота при теб :) Рецептата е много апетитна и накрая с тези люти чушлета ммммммм супер!

    ОтговорИзтриване
  4. Аз съм пълнила с леща и булгур, но виж, за стафидите, лютичкото и сметаната не би ми хрумнало, а предполагам, че ще е още по-отварящо апетита. Страхотна е рецептата! Поздравления :)

    ОтговорИзтриване
  5. Пипилотке, опитай;)
    Наистина е вкус, който е доста приятен и човек повтаря. Не е от ястията, които пробваш веднъж!
    Кате,
    за теб винаги!
    Възхищавам се на ентусиазмът ти да се храниш здравословно, но аз просто не мога да устоя на вкусна храна и сигурно ще подкопая диетата ти по някое време;-)
    Но поне за старта съм с теб и занапред духом също:)
    Марияна, благодаря ти!
    И при теб е страшно есенно и шаренко- красота!

    Федора,
    видях твоето предложение малко след като бях започнала с този пълнеж и ме хвана яд, че не опитам булгура, но другият път;)
    И пак благодаря, че си направи труда да влезнеш тук и да ми обясниш подробно за онези жълти красавици:-)

    лека вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Много интересно предложение, предполагам и вкусно!

    ОтговорИзтриване
  7. Мъхче, чудна и много интересна рецепта! И страхотна идея да излезеш сред природава ... много хубаво изкарване :) И аз за това си мечтая ... ама няма да е сега за съжаление :( Да ни донесеш хубави снимки :) Прегръдки и прекрасен уикенд !

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна рецепта, но аз освен че я намирам изключително подходяща за хранителния си режим/обезателно ще я приготвя/, я намирам и като победител в нови конкурс на "Гответе с мен". Моля те надникни там и я публикувай, трябва да участваш :)))))
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  9. Много интересна рецепта!
    Пожелания за прекрасен уикенд сред природата :))

    ОтговорИзтриване
  10. Супер! Много обичам леща, а това е едно по-разнообразно предложение. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  11. А аз не съм опитвала с леща :( но обожавам пиперките да са в различни цветове, много радват снимките ти, Мъх!

    ОтговорИзтриване
  12. Много есенно и красиво, убедена съм и вкусно...
    Поздравления и очаквам нови снимки и идеи от надявам се един прекрасен уикенд, Диана

    ОтговорИзтриване
  13. Мъх, много ти е оригинална рецептата. От сега си я запазвам за вегетарианските ми дни.

    ОтговорИзтриване
  14. Мъхчи,пък е вкусничко тук!Лещичка много обичам,но съм й единствена функа у дома,затова ще се парадвам виртуално на твоите пъстри чушчици,много са фотогенични!
    Приятна разходка и хубава неделя!
    Роси

    ОтговорИзтриване
  15. Много вкусно и много шарено, тази оранжавата чушка ме грабна най-много!
    Успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  16. мъх, зеленото ти е още по зелено на есенния фон, хаха
    вкусно и различно, мм, по често отпуск, нали:)

    ОтговорИзтриване
  17. Това се казва рецепта :) Не съм съчетавала тези вкусове и аромати до сега, но звучи много, много интересно! Ще се пробва! Поздрави и усмихната нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  18. Да си призная, че не съм опитвала тази комбинация, но и чушките и лещата са ми любими поотделно. Така, че заедно си представям че ще бъдат още по-любими. Хубава и усмихната седмица ти желая :)

    ОтговорИзтриване
  19. Мъхче, супер идейна рецепта си ни подготвила - прекрасно изглеждат чушките - така красиво си ги поднесла!! И си представям колко са вкусни само!! А като гледам съставките - са си супер пригодими и за бъдни вечер :) запазвам си идеята ти за тогава!

    Прекрасен ден ти желая!!

    ОтговорИзтриване
  20. Мъхче, с много неща съм пълнила чушки, ама за леща не се бях сетила:))).
    Чудесна идея!Изглеждат много вкусни.

    ОтговорИзтриване
  21. Мъхче, така хубаво си ги подредила тези чушчици, че наистина все едно си събрала есента в една купичка! Определено ще се оглеждам и аз за теб по горските пътечки ;)

    ОтговорИзтриване
  22. Мъхче, фенове сме на лещата вкъщи и със сигурност ще направя чушки по този начин, защото никога не ми е хрумвало, а звучи и изглежда убийствено вкусно.:-)))
    Прекрасно есенно предложение с удивително красиви снимки!
    Прегръдки и пожелания за хубави есенни дни!

    ОтговорИзтриване
  23. Много ви благодаря!
    Зиче, поласкана съм и веднага идвам да си взема наградата;-) Благодаря!

    ОтговорИзтриване