вторник, 11 март 2014 г.

В какво се превръщат полите!


Или как напоследък разчистваме у дома с момичетата.

При голямата се оказа, че розовото вече никак не е долюбвано и една камара дрехи трябва да напуснат гардероба и. Малката , разбира се , е точно на противоположния полюс и спаси , каквото можа от любимия си цвят за след 10 години. Останалото се превърна главно във възглавнички;) Ето една от тях, другите друг път:





И като така или иначе се разработихме, направихме и чудовища- да ги пазели от не знам какво...
За едната от филц, за другата .... от поли;)



Е, полите не са единствените ненужни вещи у дома- парченцата пастели зарадваха баби, дядовци, лели и приятелки под формата на магнитчета, разтопени във формички за мъфини:



Така е! Когато времето не ни подканя да излезем за по-дълго навън, намираме си работа вътре. А и винаги има нужда от малко трудово обучение у дома!


38 коментара:

  1. Големи майсторки сте, Марте :)
    И сте направили толкова полезни неща, както
    би казал Мечо Пух :)
    Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И колкото повече, толкова повече;) Бих добавила;) Прегръдка, Дани!

      Изтриване
  2. Навън или вътре, важното е да сте заедно и да ви е добре. Пък резултатите сами говорят. :)
    Пздрави, Марте! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Браво на вас! Я какви майсторки сте!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, чак майсторки, но се забавлявахме;)Поздрав, Тилия!

      Изтриване
  4. Искам едно чудовище за домашният любимец :) и влазглавничката много ми хареса ... само да не е розова :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, ами да ти направим, а?;) Ама обещаваш да не го яде;)

      Изтриване
    2. Това не обещавам ... всичко разкъсва с хъс ... ще му види сметката точно на третата минута ... ама много се кефи на подаръци и моментът не е за изтърване :)

      Изтриване
  5. Марти, неуморна си, чудно занимание и ефектни резултати! Сладки сънища!

    ОтговорИзтриване
  6. Ееееееееееее, страхотно! Ама наистина!

    ОтговорИзтриване
  7. много сладко, цветно и идейно :))

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна е вашата работилничка, а вие сте още по-чудесни! Всичко, което сте измайсторили е много красиво, оригинално и забавно. Комплименти! Много сте сладки!

    ОтговорИзтриване
  9. еее, Марта, ами че супер е у вас. кипи труда. мн ми харесва как нещата се превръщат от едно в друго. и аз си направих един шал, златен и лъскав:)
    и една рокля ще преправяме с мама. изобщо, чистенето на гардеробите е голяма работа.

    обаче колко са и сладки копченцата на тази възглавница, не е истина:)

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесно приложение на ненужното! Браво на вас!

    ОтговорИзтриване
  11. Сладурани! Чудех се двете огромни кутии с пастели и остатъци от тях какво да ги правя. Мерси за идеите, Марте!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай в друга форма , Краси, да видим какво ще излезе;)
      Поздрав!

      Изтриване
  12. Хем сте се забавлявали,хем пък възглавничките са много сладурски.Браво на вас,момичета!

    ОтговорИзтриване
  13. Каква сладка розова възглавничка! Аз пък някога от омалелите си дрехи шиех дрехи на куклите. Даже нямах търпение да ми омалеят, че да им ушия нещо по-скоро :)
    Много оригинални чудовища, също! Гледам напоследък много продават подобни и се чудех някоя анимация ли съм пропуснала?! Значи пазели от нещо :)
    Усмихната седмица от мен, Марте! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Те куклите се промениха, Тики, не са удобни за шиене;) За анимации не знам, но определено са "модни";)
      Успешна и на теб!

      Изтриване
  14. О-о, Мъхче, колко обичам такива нещица! Страхотна възглавничка сте направили...сега се сещам, че и аз имам едни розови джинси, дето не ги нося вече, та може и аз да си направя една такава...А иначе никога не съм виждала по-очарователно страшни чудовища - страхотни са!
    Браво на целия момичешки клуб!
    И да не забравиш да покажеш и другите работи...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами не чакай, розовите джинси направо си плачат да се превъплатят;))
      По- натам, пак! Благодаря, Дида!

      Изтриване
  15. Задругата на полите :) страхотни сте!

    ОтговорИзтриване
  16. Марти, страхотни и много любими занимания си организирала у дома!
    Възглавничката е страхотна! И магнитите ме кефят!
    Браво на вас! Сръчни и изобретателни сте!

    ОтговорИзтриване
  17. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  18. хах,ще ме убиеш,страшни нещица,бравос!
    Особено чудовищата-великолепни!Няма ли да ушиете едно и на мен да ме пази,че знаеш ли всяка вечер какъв концерт ми изнасят чакалите от гората :) .
    Прегръдки за всички-малки и големи майсторици!

    ОтговорИзтриване
  19. Майсторлъшки момичета! Прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
  20. Ама сте сръчни всички дами у вас, Мъхче :)
    Много интересни и чудовищата ви се получават!

    ОтговорИзтриване
  21. Ех, че красиво, ефектно и много майсторски изпълнено -
    браво, комплименти за вас!
    Честита, усмихната и щастлива пролет, Мъхче!

    ОтговорИзтриване