понеделник, 1 юли 2013 г.

Моменти - Юни 2013


Юни- наситен на емоции...
Заради изпитите на тинейджъра изгризах 4 нокътя;) Не ги снимах;)!
Но удовлетворението си струваше!

Разхождахме се наоколо с малката червена шапчица:


И с горските нимфи:


Поработихме за зимата:


Брах малини... и продължавам:


Посрещнах скъпи гости от Африка:


Забавлявахме се с момичетата:


Лавандулата ми най-сетне цъфна:


Хортензията също:


И много валя.... поне когато почивахме:


Но аз съм нахлузила веселите чепици и ми е лято:


В очакване съм на един хубав юли:

50 коментара:

  1. Your summertime looks very beautiful! Lovely vivid colours.

    ОтговорИзтриване
  2. Марте, страхотни моменти. Със сигурност ще е бил незабравим юни. Желая ти и всички други месеци да са изпълнени с толкова вълнения, но повече приятни.
    Сърдечни поздрави и хубав 1-ви юли! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Гери!
      Поздрави и за теб!

      Изтриване
  3. Прекрасни моменти, Марте!
    С пожелание да се осъществи мечтания юли :)
    Прегръдка и поздрави от морето!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, благодаря за пожеланията. Дано се получи!

      Изтриване
  4. Много красиви моменти и емоции, Мъхче,
    прекрасни снимки и настроение, въпреки или с дъжда...
    Хубаво, усмихнато и щастливо лято, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианка, усмихнато лято и за теб!

      Изтриване
  5. Твоите моменти ме вдъхновяват да споделям и моите такива :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мащерке, не чакай, ами започвай!Поздрави!

      Изтриване
  6. Мартич, пожелавам ти да срещаш горски нимфи, да береш от плодовете на земята, обула слънчевите патъци, да се радваш на слънцето и близките ти същества и да споделяш с нас красотата от дните! Прекрасна нова седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Игликич, благодаря! Пожелавам си твоите пожелания!

      Изтриване
  7. Хубаво е да запечатваш красивите моменти, та ако някой се забрави, да можеш да си го припомниш и да му се насладиш отново. А твоите са много красиви и весели, с тези босоноги нимфи, с нежни и красиви цветя -мои любими, а и работата спори когато имаш помощници, нали? ;))
    Весело и щуро лятото ти желая с още по-приятни моменти, мила!
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирма, знаеш, че си права, нали:)?
      Прегръдка и голяма благодарност!

      Изтриване
  8. Чудесни снимки и красиви моменти! А за ноктите...двете с тебе си знаем:) Успех на детето! Сега ни остават с едно по -малко, ама пак същите вълнения:)Моите след около 5 години, за теб не зная:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче, знаем, знаем;) Същите вълнения ме очакват точно и мен след около 5 години. А после пак след 6;)
      Поздрав и на твоята блестящо представила се госпожица!И на теб, разбира се!

      Изтриване
  9. Пъстър, цветен и емоционален юни си имала, Мъхче! Е, останала си без нокти, но добре са те компенсирали всички други моменти :)
    Още по-хубав месец юли ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи, преживях ноктите, но пък съм удовлетворена;)
      Благодаря ти! Желая го и на теб!

      Изтриване
  10. Ех, Мъхче, красиви моменти си запечатала...Заради твоите малини, и аз на пролет си насадих 20 корена - и от тях, познай - само 4 са покарали по едно листо....така че пак ще въздишам по твоите плодове, и ще тичам до красноселския пазар - язък, поне малини тус виреят!
    Палаво и прекрасно лято!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марийче, що така тез' твоите малинки? Може би догодина ще им се радваш с пълна сила. А ако на Красно село няма, мини насам- раздавам;)
      Прекрасно да е и твоето лято!

      Изтриване
    2. Мъхче, не ме кани, щото имам нос на лакомник и по аромата на малини току-виж съм те открила и изненадала....споко обаче, на пазара е пълно! Ех,но ме е яд на моите коренчета, то поне по още листо да беше покарало, така ако я карат - на година по едно листо, скоро няма да бера малини.....
      Весела и вкусна неделя!

      Изтриване
    3. Марийче, да се надяваме тогава, че острият ти нос няма да те подведе и през следващата седмица-две все още имаш възможност да ме надушиш и да наминеш;)
      Ако не, хубава седмица ти желая!

      Изтриване
  11. Все хубави моменти, пожелавам ти скоростното им пренасяне и в новият месец! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Ярки, цветни и щастливи! Още повече в юли!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Адаш, благодаря! Нека бъде и при теб!

      Изтриване
  13. Страхотно! Готина програма сте имали, въпреки дъжда и изгризаните нокти! Хубаво са цъфнали и лавандулата и хортензията, и туй жълтичкото! Нека юли е цветен и слънчев!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лучия, готина да бъде и за напред. И при теб, и при мен, и при всички!

      Изтриване
  14. Все красиви юнски моменти,така да е във всеки месец!
    Естествено от нас зависи как посрещаме дните си,за да ги изпратим пълни с такива красоти! :")
    Слънчев юли - той ми е любим.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Карлсон, радвам се да те видя отново!
      Благодаря! Желая и твоите дни да са точно такива, каквито ги искаш!

      Изтриване
  15. Тъкмо отпивах кафе и буквално го изпратих на монитора:):):), Мъхче, как можа да не снимаш:):):) Разлепи ме казвам ти:):):) Ох, сега ще се успокоя, да напиша нещо нормално:). Страхотни моменти, весели, забавни, интересни, полезни, изобщо месец юни е бил приказен при вас, пожелавам юли да е прекрасен, а аз спирам да пиша, защото сега попаднах на веселите ботушки и няма начин да се укротя скоро:). Прегръщам те, и кажи на червената шапчица, че е много, много сладка и ще влезна в ролята на Кумюо Вълчо, но ще я нацелувам:) и отново ви поздравявам за успехите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Как можех, как можех?;) Май искаше да пратиш и друго след кафето по монитора, ако бях снимала;)
      А Червената шапчица и без друго само за вълка пита. Ела да я зарадваш;)
      Благодаря, Бонбон! Прегръдка!

      Изтриване
  16. Пожелавам ти го ! Най-хубавия и весел юли ! Какъв пропуск - да не направиш тази революционна снимка с ноктите :) !
    А юни - израпортуван по войнишки ме плени с красивите си снимки !
    Хубаво лято ,Мъхче ! Чаооо 1

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, Ивана! Тази революция не е моята, но ако продължат протестите, ще снимам;)
      Чао и голяма прегръдка! Благодаря ти!

      Изтриване
  17. Ооо,искам и аз такива чепици за в градината :) .
    Искам и хортензия,ама...догодина вече.
    Чудесно изглежда юни,дано юли го надмине!
    Сърдечна прегръдка и слънчев юли с много усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, моля, моля;) Аз тези си ги нося и по улиците;)
      А за една хортензия винаги може да се намери време след година;)
      Прегръдка, благодарност и пожелание за хубав юли и при вас!

      Изтриване
  18. Мярнах снощи късно една червена шапчица в гората и тази вечер я издирих. Невероятни снимки,Марта! Хубав юни сте изкарали, чакам юли и август с нетърпение! Слънчево лято на цялата щастлива фамилия!Ще чакам и репортажни снимки!!!Прегръдка,Мъх и целувка за Червената шапчица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, тя отиде за гъби в гората, затова я е нямало;)
      Благодаря ти и желая същото на теб!

      Изтриване
  19. Марта, невероятно красиви моменти и снимки!
    Хубав и слънчево лято ти желая!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тилия!
      Желая много слънце и красота и при теб!

      Изтриване
  20. Красота, свежест и много лятно, скоро дъждец няма да видим май :) хайде на плажа !
    Поздрави, Марте!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мариянка, благодаря! Плажът вече се вижда;) Още малко и ще стигнем дотам;)
      Поздрав!

      Изтриване
  21. Ех че красота, Марте и изгризаните нокти са си заслужавали :))) Много свежо, горско и фейско ми стана след тези снимки и да знаеш завиждам ти за лавандулата ... И аз си посадих ... ама тц ... То не, че много седях в Прага да я чакам, може и д. Видя прецъфтяха ;))) Хайде ще ви дрънна като се окопитя и може да си направим една среща :) Много прегръдки на теб и на горските феи ... малки и големи :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ев, така е, струваха си всеки милиметър;)
      Ти не се притеснявай за лавандулата- тя сама си расте и като се прибереш в Прага, току виж те посрещнала на вратата;)
      Хайде окопити се и непременно дрънни, ще се радвам да си дръннем една срещичка;)
      Прегръдка за теб и порасналите разкошници;)

      Изтриване
  22. Сигурна съм, че писах тук, на тези чудни снимки с червената шапчица! Размазващи са Марти! Кефят ме детайлите, които хващаш и внушененията им!
    Желая ти син юли, ти си знаеш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм сигурна, че четох в пощата, но тук нищо не видях ,Бети, от теб. Благодаря ти и ти желая хубаво лято също!

      Изтриване
  23. Прекрасни споделени моменти, с пожелания за приказен, свеж и пълен с безброй усмивки юли! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ева, благодаря! Дано и твоят е такъв, че и по-хубав!

      Изтриване
  24. Мъхче, много емоционален юни си изкарала :) Чепиците ти съ върха!
    Пожелавам ти един прекрасен юли и още по-хубав август :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мире, благодаря! Да, обичам си чепиците;)
      Желая и на теб приказно лято!

      Изтриване